Kuglice od riže punjene sa sirom u umaku od gljiva




Recept za ove kuglice sam vidjela u jednoj emisiji Gordona  Ramsaya
i pravim ga kad god mi  ostane rižota ili priloga od riže od dana prije.
Idealan, ukusan i brzi obrok da se potroše ostatci hrane.
Ovaj puta sam koristila pirjanu divlju rižu koju sam poslužila dan ranije
kao prilog uz meso, ali se može koristiti bilo koja vrsta riže kuhana
dan ranije.



Sastojci



Za kuglice :


Ostatci rižota, pirjane riže ili kuhane riže dobro ohlađene
Sir trapist ili gauda izrezan na kockice
Začini po potrebi
Za paniranje:
1 jaje
Malo brašna
Malo krušnih mrvica
1 žličica Vegete
Malo mlijeka


Za umak:


200 gr gljiva
250 ml vrhnja za kuhanje
1 žlica Vegete
1 žlica Worcestershire umaka


Priprema


KUGLICE:


Dobro ohlađena riža je ljepljiva pa se od nje lako mogu napraviti kuglice. Ako je riža prethodno bila samo kuhana  al dente morat ćete dodati začina po želji ali ja sam je pirjala na luku tako da nisam morala dodavati nikakve dodatke. Sir izrežite na kockice.

Rižu rasporedite na jednake dijelove zavisi za koliko osoba pravite, oko 3 komada po osobi. U šaku uzmite dio riže, u sredinu stavite kockicu sira i okolo njega oblikujte kuglicu. Neće biti teško jer se hladna riža lagano spoji.

Svaku kuglicu panirajte na klasični način: uvaljajte u  brašno ,potom u razmućeno jaje sa malo mlijeka pa u krušne mrvice. Pržite ih u dubokom ulju dok ne porumene. Izvaditi ih na papirnati ubrus da se ocijede od viška masnoće.




UMAK OD GLJIVA:


Gljive izrežite na ploške. U vreloj tavi sa malo ulja popržite gljive dok ne dobiju malo boje.

Zalijte vrhnjem za kuhanje, dodajte vegetu i Worcestershire umak i kuhajte na laganoj vatri uz miješanje da se umak zgusne.




Posluživanje


Poslužiti uz omiljenu salatu ja sam koristila rikolu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni recepti